• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Nå jo, Tommy! Visst var vi i Wien, men det vete tusan om vi nu var så celebra som besökare.
Var så god och kör vidare!
Hälsningar
Kjell

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Ser att Klaus också besökt det utmärkta konstmuseet Albertina i Wien, men jag var först! :)

Något helt annat, en camping. Mannen på bilden upplevde jag som ägaren, i alla fall var han väldigt insatt och generöst informerade om platsens lokala begivenheter..... Hans namn uppfattade jag inte riktigt, var något med Bepedro, Benedro.... ja, nått sånt.

DSC00539 (Medium).JPG
Men vad heter campingen?

Tommy

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Trodde det här skulle bli löst på 5 minuter...... Där ser man hur okänt ansiktet kan vara på ett forum, där det skrivande ordet härskar. Det är annorlunda på t.ex. Instagram.

Nu kommer jag ihåg vad mannen på bilden heter, hans namn är Bengt, alias Bengtic en av HBK’s aktivaste skribenter. Nu blev det enkelt för alla vi som följer Bengts inlägg.

Tommy

Göran Hellman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025
Snart är bilderna slut från denna stad i Hessen. Det finns över 450 korsvirkeshus här. Nu hoppas jag på ett svar annars kommer facit, och någon annan får ta över tråden. Hälsningar Göran HellmanIMG_1143.JPG

linden

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2025
Platsen känns bekant så efter mycket sökande bland mina bilder skulle det kunna vara Fritzlar.

Toppen