• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
vet inte om jag gör rätt nu. men jag har aldrig lagt ut några bilder här, men får man göra det?
Men jag tror det är Berlin!
 
F

F.d. 14324

Guest
@ELNAGH 531, välkommen till på spåret.
Tanken är att den som gissar rätt på en plats fortsätter med en ny bild och vi kör på en plats i taget.
Så om ditt svar Berlin är kommer Roffe att säga att det var rätt och du får fortsätta med en ny bild, om Berlin inte är rätt svar så fortsätter "leken" på samma bild tills någon annan kommer fram med rätt svar.

Mvh jocke
 

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
@ELNAGH 531, välkommen till på spåret.
Tanken är att den som gissar rätt på en plats fortsätter med en ny bild och vi kör på en plats i taget.
Så om ditt svar Berlin är kommer Roffe att säga att det var rätt och du får fortsätta med en ny bild, om Berlin inte är rätt svar så fortsätter "leken" på samma bild tills någon annan kommer fram med rätt svar.

Mvh jocke
OK Tack för det ska försöka att lära mig lägga in bild om jag hittar någon./Kenneth M
 

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
I Rostock har jag varit men känner inte igen mig. Men jag har letat efter blåa hamnkranar längs kusten i norra Tyskland på google map.
 
Toppen