• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Sv: På spåret, del 3 2011/12

Nej, inte Gamisch!
Detta är en ort ännu närmare gränsen och en bra bit österut.
//Kjell

Senast ändrad:

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Det verkar inte vara någon bild som är för svår för Dig, Janne! Jag beundrar verkligen Din förmåga att snabbt och elegant hitta rätt!
Visst är det Reit im Winkl! Ställplatsen norr om byn rekommenderar vi å det varmaste! Var så god och ta över!
Hälsningar
Kjell

Jannemickel

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2025

Tack för det Kjell !
Tar oss längre söderut, vart då ?
// Janne

Bilagor

• Utsikt.JPG
    Utsikt.JPG
    228 KB · Visningar: 9

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Ibland får jag för mig att det borde införas ett handikappsystem här på "På spåret"! Ju fler rätta och kanske också snabba svar som någon här givit, desto längre tid (X antal minuter) skulle det ta innan vederbörande fick möjlighet att avge ett svar! Det skulle göra att fler skulle ägna sig åt den här mycket fina tråden!

Fixa det, Håkan! :D

I avvaktan på detta lägger jag in den här bilden som kanske varit med i detta sammanhang tidigare!

fdp.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Vi hurtbullar som promenerade upp till toppen på stadsberget kunde se denna kovariant utanför partihögkvarteret.

fdp3.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

När vi till slut hade tagit oss upp till toppen av stadsberget kunde vi häpna åskåda hurusom ett främmande semibiologiskt rymdskepp försökte landa på en rivningstomt mitt i stan!

fdp4.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

I floden som rann genom staden kunde man se resterna, som vi uppfattade det, av ett tidigare landningsförsök av någon sorts rymdfakost!

fdp5.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Graz är rätt! Ganska okänd men också ganska trevlig stad med en del kufiska byggnader.

Jappe

Tobbe

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
6778
Medlemskap
2025

140.JPG

Vi åker från Graz i sydvästlig riktning, ca 2590 km!

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag vet, jag vet men jag tänker inte svara för jag har infört ett handikappsystem på eget bevåg! Jag får inte svara förrän "Benidorm" har slutat på 7:an ikväll!

Jappe

Toppen