• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 4754

Guest
Sv: På spåret

Nej. Byggnaden är en del av en by. Här fanns garveri, färgeri, såg, kvarn och handelsbod. I dessa trakter åkte många utomlands förr i tiden...

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

easy rider har rätt med Korrö! Förklaring: Knausen bad mig bevaka "På spåret" åt honom, eftersom han slulle resa bort idag, så jag vet att svaret är rätt! Din tur, easy rider!

Jappe

F

F.d. 11346

Guest

Ja det ser man. Knausen+Karlshamn och jag chansade på någon kvarn (Korrö)inte så långt därifrån och det blev rätt...otroligt:D Då undras, vad heter staden som banan går ner till.

Bilagor

• Semester 2004 sommar 140.jpg
    Semester 2004 sommar 140.jpg
    1,3 MB · Visningar: 10
F

F.d. 11346

Guest

de`e`inte Salzburg, så det har du rätt i.. Men en ledtråd. Andreas Hofer står staty här....(och tusen andra ställen).

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har sett någonstans att man kan göra någon sorts bergsvandring i dom trakterna och den turen avslutas i Merano och då lade jag ihop 1 och 1 och fick det till Merano. Easy rider gillar ju att klättra i berg och liften gick ju ner till Merano. Var är vi nu?

hbk259.jpg

F

F.d. 55287

Guest

Ja det var bara en ren gissning, men det gick ju bra det med.
Bilden: vad gömmer sig bakom molnen.
Leena

Bilagor

• 100_0369.jpg
    100_0369.jpg
    521,1 KB · Visningar: 18
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen