• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: På spåret

Rätt gissat!

Bilden är tagen i januari 2005, och vår dotter Thilda är 1,5 år gammal. Vi är på väg med båt ner till Antarktis, och hade den enorma turen att kunna stiga iland på Cape Horn i Drakes Passage, vilket brukar vara världens stormigaste hav. Denna dag blåste det "bara" ca 17 - 19 m/s, så vi kom iland där med nöd och näppe...

Din tur...

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det finns egentligen två som har rätt Kingen och Nenne, Hjärup är postadressen, men Nenne har angett rätta namnet. Det är en unik modern bebyggelse i gammal medeltidsstil som gör den intressant att besöka.

GPS: N 55 40 29.19 E 13 8 5.86   

Nenne

HBK Medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
191
Medlemskap
2025

Jag lämnar gärna över till Kingen då jag inte har bilder på denna datorn. Får ha en till godo för framtiden.

Janne

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Den truten, "Eskil" heter han, ger sig inte i första taget när han är hungrig och det är han alltid. Ni får väl gissa på ön i bakgrunden, samma ö som syns på andra sidan sundet på denna bild. I förgrunden "Sköna Helena" som jag sålde i ett svagt ögonblick, förlåter mig aldrig för det.

Helena01 hbk.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Bra tänkt Kingen, men fel ö. En bild till!

hbk 115.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen