Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Älskar Apples prudukter.
iPod, iPhone, ipad och iMac !
Sen är det ju så att folk fattar olika snabbt .....
Hur vrider man eller ändrar perspektiv på en karta med tangentbordet? Eller hur zoomar man in och ut med ett knapptryck med ett tangentbord?
Vissa program går över huvud taget inte att avinstallera. Oftast får man ett skumt meddelande som om att tar man bort en dll-fil kan något annat program sluta fungera. Hur ska jag veta detta när inte Windows kan hålla reda på det. Här är Macen oslagbar, kasta skitprogrammet i papperskorgen och det är borta, svårare än så behöver det väl inte vara.
Retade mig också i början på att allt ska gå igenom iTunes och Appstore. Har dock insett att det är detta koncept som gjort att man slipper en massa halvtaskiga program som ställer till problem. Man ser också att vissa bilfabrikat har tagit efter detta koncept. Man blir tvingad att kontakta märkesverkstäder för att dom med hjälp av sin specifika utrustning ska kunna felsöka och reparera bilen.
Idag är Apples kartor i många avseenden bättre än Googles.
Tex 3D-kartor.
Hmmm, ja, jag tycker mig ha läst det någonstans?!?! Ahh, det måste vara här på HBK - ungefär minst 30 gånger
Det är först efter många personliga mejl och inlägg som folk inser att de bästa husbilsapparna som iGO, Mobil Life +, POIViewer m.fl. inte funkar med Android.
Så visst lönar sig tjat utom till dem som slår dövörat till!
Om Apple tillverkade motorsågar skulle jag köpa en sådan istället för en Husqvarna
//mats
En sån här...??
Bosse
Det er en i samme klasse som ikke fungerer på iPxxx - MapFactor Navigator, som finnes i både gratis utgave og betalutgave. Der må du benytte Android eller Windows (PC eller mobil).