Vad kul att du är så nöjd efter det strul du haft. Har du fått någon förklaring på felet på förra lådan & varför dom inte funktionstestade den innan leverans?
Hur funktionstestar man en växellåda som inte är monterad?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad kul att du är så nöjd efter det strul du haft. Har du fått någon förklaring på felet på förra lådan & varför dom inte funktionstestade den innan leverans?
Ja förutom att de skyllde på att jag hade kört med för lite olja. Jag förklarade för dem att jag hade fyllt den med 3,6 l vid monteringen som de sa. När jag kollade hur oljan såg utfyllde jag upp med 2,8 l som den lokala Renault verkstaden rekommenderade. Jag sparade inte all olja som vi tömde ut bara en liter. Det påstår att skadorna på lagerna berodde på för lite olja vilket jag hade svårt att motbevisa eftersom jag inte sparat all olja.Jag tycker att dom skötte det hela ganska snyggt?!