Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hej, har själv varit däckad här i Santa Pola i influensa sedan i lördags, så jag vet hur du känner dig. Krya på dig // JörgenNu är beslutet taget!! Färden i tråden "Nu Sticker Vi" går nu norrut. Är man inte riktigt frisk, så är det heller inget roligt längre!! Tyckte från början att maj va' en lämplig månad att komma hem i. Men vi far hemåt redan nu!! Beslutet togs i förrgår (i Nerja) när jag höll på att trilla av en stol.
Är just nu i Torrevieja, och sticker vidare norrut idag.
Kram till alla från Eva, Jack & Chili.
Står ni på en ställplats?Har nu lyckats kommit över "trottoarkanten" mellan Zaragoza och Pau!!
Lördagen den 23:e februari. Kom till en av favoritplatserna i Europa, igår eftermiddags. Andernos le Baines. Ligger rätt väster om Bordeaux, vid Biscaya-bukten. Här har dom en mysig fiskaffär mit alles. Men deras stora grej är ostron. Sån't spisar inte jag!! Köpte fyra krabbklor och några havskräftor, som slank ner lätt som en plätt, ihop med majonnäs, bröd och ostar.
N.Problemas från Eva, Jack och Chili
Visa bilaga 163115