Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja vi har kört 60 mil denna helg fast regn o rusk och grinigt det gick som smort men klart mörkt o grinigt. Man längtar så efter våren redan men snart är den här.Hej Roland. Ja, man blir lite avunds på Er där nere om Ni redan har 10gr varmt. Vi skulle åkt ut i helgen men här väntas ett hel---- väder med vindar större än Gudrun säger dom. Vi bor högst upp på ett berg så här kan det blåsa ganska GRINIGT. Så vi avstår från att åka ut denna helg. Hls kurt
Ja det får vi enerligt hoppas Gölis. Det är inget att stå efter. Ja vi får väl tänka en tanke till barnen som vill åka pulka kälke skidor vad allt barnen gör. Själva juldagarna kan väl få bli vita också. Men sedan kan vintern få vara tycker jag.Japp! Då har vintern kommit till Bästkusten igen. Hoppas vi får slippa den även i år här i Stockholm *L*.