F
F.d. 58190
Guest
Ersättningar var "räddningen" för mig, jag hade snusat i 20 år och hade ingen egentlig vilja att sluta snusa, men min syster, också långsnusare, introducerade mig till ett tobaks- och nikotinfritt snus (alltså helt verkningslöst) som hette Onico, jag gick över till det i ett år och sedan var jag fri. Och är fortfarande, 10 år senare. 10 år med vita tänder, normal andedräkt och ingen ångest över att inte kunna hitta snus på utlandsresor. Dessutom - två dosor i veckan = 100 dosor/år ggr 30kr = 30.000kr
30 lax kan man göra mycket roligt med!
Jag undrar om man inte skulle kunna sluta röka på liknande vis - att man börjar med ett surrogat av någon sort, tobaks- och nikotinfri rök och sedan när kroppen är helt ren från nikotinsuget, då kastar man surrogatet. Finns det något bra sådant alternativ?
30 lax kan man göra mycket roligt med!
Jag undrar om man inte skulle kunna sluta röka på liknande vis - att man börjar med ett surrogat av någon sort, tobaks- och nikotinfri rök och sedan när kroppen är helt ren från nikotinsuget, då kastar man surrogatet. Finns det något bra sådant alternativ?