Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Nej, snarare tvärtom!Många som klagar på rökare är fd rökare som blir så jä-la röksugen när dom känner röklukt , känner många som slutat röka och som blivit rena fanatikerna när dom känner doften hehehe suget sitter i ?.....
Håller med till fullo, ett satans otyg med tobaksrök som förpesstar på campingar.
Många som klagar på rökare är fd rökare som blir så jä-la röksugen när dom känner röklukt , känner många som slutat röka och som blivit rena fanatikerna när dom känner doften hehehe suget sitter i ?.....
Nej, snarare tvärtom!
De flesta f.d. rökare är mer känsliga för tobaksrök än de som aldrig rökt.
Detta innefattar mig själv.
En av orsakerna till att jag föredrar ställplatser!Och hur är det med grillröken som ligger varje kväll över hela campingplatsen?
Många som klagar på rökare är fd rökare som blir så jä-la röksugen när dom känner röklukt , känner många som slutat röka och som blivit rena fanatikerna när dom känner doften hehehe suget sitter i ?.....
En av orsakerna till att jag föredrar ställplatser!
På köpet slipper jag reception och bommar samt har gångavstånd till ortens centrum.
Ha, ha... röksugna? Inte jag i alla fall då röken luktar VIDRIGT och ger mig kväljningar i halsen. Absolut äckligaste är när man sitter på spårvagn eller buss och så sätter sig en rökare med inpyrda kläder och lukt av gamla fimpar, framför en. Det är bara att flytta sig längre bak i vagnen om man ska ”överleva” resan... Ingen rökare känner rök & bränd papper/nikotinlukt på detta viset, bara dom som slutat med eländet. OBS! en ”feströkare” har inte slutat röka, det är bara inbilning!Många som klagar på rökare är fd rökare som blir så jä-la röksugen när dom känner röklukt , känner många som slutat röka och som blivit rena fanatikerna när dom känner doften hehehe suget sitter i ?.....
Vet inte herr elegance om du med att inte tåla det verkliga livet menar att inte tåla hejdlöst blossande på en cigg, min mening med ”naturliv” är just att slippa denna ”luft” av nattklubb och njuta av naturen, kanske du som borde stanna hemma!Stäng den här tråden nu tycker jag nu har de flesta fått spy sin galla över sina medmännikor och det spårar ur mer och mer för nu är man inne på ev lukt från grillar . Ett tips stanna hemma om inte verkliga livet passar er !!!
Varför vill du stänga trådar som inte överenstämmer med din tro?Vi lever nog inte i samma verklighet , folk röker och kommer att fortsätta att röka , folk kommer att lägga sin köttbit på grillen oavsett vad vi tycker , det kommer att dofta rök , grillukt , dieselavgaser, hundskit , man kan med andra ord konstatera att, thats life
Du behöver inga nikotinersättningar!Jag är rökare och funderat på att sluta röka, men det som slår mig att nikotinersättningar är DYRARE än cigaretter! Hur tänkte dom där? Nä billigare nikotinersättningar tror jag rökare åtminstone skulle försöka sluta.