Ja. och gärna badplatser, småbåtshamnar och större parkeringsplatser i städer om det går.Förutom att uppdatera navigatorn, är det husbilsklubbens ställplatser du vill ha in?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja. och gärna badplatser, småbåtshamnar och större parkeringsplatser i städer om det går.Förutom att uppdatera navigatorn, är det husbilsklubbens ställplatser du vill ha in?
Du har rätt, det byggs ju väldigt många rondeller….Jovisst ,men den visar väl också vägen som den gamla,den får nog gå utan uppdatering vägarna brukar inte flytta på sig så ofta.
Förutom att uppdatera navigatorn, är det husbilsklubbens ställplatser du vill ha in?
jag kan skicka gpsn till dej om du vill hjälpa mig.Synd att du bor långt bort annars hade jag hjälpt dig gratis på plats
Jag vet inte var sådan info finns samlad, kanske någon kan ge tips?Ja. och gärna badplatser, småbåtshamnar och större parkeringsplatser i städer om det går.
Hade funkat men är rädd att posten klantar bort GPS i nån av frakterna och då blir vi båda olyckligajag kan skicka gpsn till dej om du vill hjälpa mig.
Kom på att jag även kan lägga till dokumentet direkt i trådenHar sammanställt en beskrivning av att uppdatera kartorna på Garmin GPS
Finns på nedanstående länk:
https://www.husbilsklubben.se/forums/resources/uppdatera-kartor-på-garmin-gps.420/
Tänk att göra en liknande beskrivning av att kopiera Husbilsklubbens gpi-fil till GPS-en
Extra vet jag inte, men det sitter ett litet kort i gpsen.Jag vet inte var sådan info finns samlad, kanske någon kan ge tips?
F.ö. har du extra minneskort i navigatorn?
Går det kanske bara att skicka ett minneskort,, som går att kopiera?Hade funkat men är rädd att posten klantar bort GPS i nån av frakterna och då blir vi båda olyckliga
Det kan vi göra. Jag skickar adressen som ett meddelande. Sen kan jag på distans hjälpa dig hur du gör för att installera och använda Garmin expressGår det kanske bara att skicka ett minneskort,, som går att kopiera?
Jag tar risken och skickar hela gpsen till dig. Vad tror du om detta?Det kan vi göra. Jag skickar adressen som ett meddelande. Sen kan jag på distans hjälpa dig hur du gör för att installera och använda Garmin express
Om du väntar några dagar kan jag titta på det först, så att allt är ok. blir lite enklare så till att börja med!Jag tar risken och skickar hela gpsen till dig. Vad tror du om detta?
Montreal förslag är bättreJag tar risken och skickar hela gpsen till dig. Vad tror du om detta?