Kl är nu ca 01:30 lokal tid och polisen har precis kört iväg...
Ca kl 00:30 vaknar jag av att det bankar högt på husbilen... Denna gång ställde jag mig bättre, jag ställde bilen i skenet av den ända gatlycktan här...
Bilderna blev bättre men inte 100...
Polisen tror att bilen är en Audi, skoda Eller något ditåt..
Jag passade också på att fråga polisen om varför de ibland jagar bort mig härifrån.... Svaret jag fick förvånade verkligen mig...
De sa att någon har klagat och då måste de göra något år saken... Då du står för nära stranden
.... Men denna plats jag står på är ju en parkeringsplats.... Och jag står ju inte en på gräset...Här bytte jag ämne...
Och sa... Så om jag klagar till er om parkering kaoset i Igoumenitsa så måste ni göra något åt det...
Det syntes tydligt att de inte gillade vad jag sa....
Sen sa jag... Men det skulle jag aldrig göra för då får ni verkligen att göra...
Precis när polisen skulle köra frågade jag om de gör en rapport på ärendet (blev lite misstänksam när de inte frågade efter bilderna).... Då svamlar han en massa och sa att han har skrivit.... Okey så i morgon kan jag komma till polisstationen och hämta en kopia...
Ja.... Svarede de och körde iväg...
Kan också nämna att jag frågade dem om de kände till fallet med paret från Igoumenitsa... Jodå det gjorde de...
Och efter det satte polisen in 2 motorcykel poliser som patrullerad här väldigt ofta... Båda poliser nickade Ja...
Kan också nämna att vi pratade om camping ägaren som erbjuder ungdomarna öl om de stör husbilarna... Allt kände poliserna till..