Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tarvar en förklaring.Thermacell utvändigt, fick rekommendaktion här på HBK några år sedan och vi är nöjda!
Svar Ja, jag är en myggmagnet, skulle inte klara mig utomhus utan min thermacell.Jag har funderat på Thermacell, fungerar de verkligen så bra som reklamen säger?
Ja.Jag har funderat på Thermacell, fungerar de verkligen så bra som reklamen säger?
Nu har det kommit flera kommentarer, kanske det löst sig? I annat fall är det lättast att googlaTarvar en förklaring.
Vi har en sån. Den är toppen. Mr. Moskito
Det blev en sådan och biltemas gastub 360 timmar ska den räcka, gasolen kostade 65 penningar.Denna verkar smidig, om man ändå har sådana här flaskor.
![]()
Thermacell Backpacker Mosquito Repeller
ThermaCell Backpacker vid utflykter eller är på campingturen. Skapar en myggfri zon på ca 20m2.www.myggfri.nu
Visa bilaga 223880