Sv: Mobil kommunikation. Avtal för HBK
Uppdatering av status i projektet.
Vi har fått ett tredje avtalsförslag. De avtalsförslag som vi fått uppfyller inte alla våra önskemål "Allt för alla" men något -> mycket för många.
Det är en vecka kvar på anbudstiden fram till den 7 juli.
Vad händer sedan?
Den 7 juli gör jag en sammanställning av de förslag som inkommit och skriver även en rekommendation till styrelsen baserat på våra önskemål, tekniska kombinationsmöjligheter, flexibilitet och ekonomi.
Detta skickar jag till styrelsen som välvilligt ställer upp med en snabb behandling av förslagen, allt för att vi skall få ett snabbt beslut. Beslutet bör meddelas mig den 8-9 juli.
Beskedet lämnas till den operatör vi valt den 10 juli.
Vårt avtal för mobilabonnemang med fri telefoni, sms/mms och surf, en surfvolym du väljer utifrån dina behov och operatörens alternativ skall kunna vara beställningsbart f.o.m. den 15 juli.
Så ser planen ut men det kan uppstå förseningar men dessa skall inte bero på Husbilsklubben.se
Du som fortfarande inte är medlem i Husbilsklubben.se, om du ansöker om att bli medlem nu, betalar 150kr i anmälningsavgift (en engångsavgift) och 100kr i årsavgift så kan du ta del av bl.a. vårt kommande avtal för mobil kommunikation men också allt annat som du som medlem kommer åt på vårt forum.