Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Sense är ingenting för oss. Den typ av info kan vi ha med våra GPS även utan Telia. Fel person!Telia tackar för förfrågan och ställer en motfråga.
"Skulle Telia Sense vara intressant för medlemmarna?"
Telia Sense
Jag bedömer att vi vill ha ett mobilabonnemang som grund och Telia Sense som ett valbart tillägg om vi nu väljer Telia. Korrekt!
Rätt?
Jag har tecknat ett mobilt abonnemang med 30GB surf på Tele2.Hela surfmängden får användas inom EU.279 kr/mån med seniorrabatt.Tecknas genom medlemsskap i smartsenior,kostnad 199 kr/år.Detta medlemsskap ger också rabatt på många andra ställen t.ex svensk bilprovning.Det ingår också ett extra simkort för enbart surf.Är nog svårt att få bättre villkor än så hos någon annan operatör.
// Bengt
Bra sammanställning. Då lutar jag/vi oss tillbaka och väntar en stund och ser vad som händer. För min del har jag behovet med obegränsad tid utomlands då vi varje vinter är utomlands mer än 4 månader.
Just nu är det väl bara Telia som erbjuder det?
Har precis tecknat obundet Vimla MAX
OCH behåller
Telenor Frihet där jag växlar net till 20 Gb oxå obundet