• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Leveransbesked?

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Leveransbesked?

Ja generalagent är Östgöta Camping så det är dit bilarna kommer först och skall fixas till återförsäljaren och vi har ju sett på tidigare trådar hur det fungerar på den så kallade verkstaden, dom har nog slarvat bort den. Tips köp direkt i tyskland billigare och oftast bättre ordning, det står högvis med Burstner i Hamburg så brist är det nog inte, men vi är ganska små mot våra våra vänner inom EU. Tråkigt är det i alla fall.

T

Tobbejj

Guest

Nu står hb'n på gården:).
Nu ska det bara packas och inreda garaget. Det blir nog en liten sväng i helgen :D
bürstner I728.JPG

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026

Själv var jag inställd på att hämta nya bilen på fredag eftersom den skulle komma hem idag enligt besked från Lindströms. Visar sig att den inte ens är hämtad utan står kvar på fabriken som har påskstängt i två veckor... SEX veckor försening OM den öht är tillverkad och klar för hämtning... Jävligt surt. Vad är rimligt att begära som kompensation?

F

F.d. 5806

Guest

GRATTIS VI Väntar fortfarande
Marita ö Charlie

F

F.d. 4931

Guest

Vi har väntat sedan i mars på vår Burstner, nu har den varit på väg från Tyskland till Sverige i 2 veckor.. tillsammans med 8 st andra Burstners...

Men den som skrev att bilarna går via Östgöta Camping i Mantorp har fel, bilarna går direkt till ÅF från fabrik, så dom är oskyldiga vad jag kan förstå..

Det är tur det finns hotell...

Toppen