T
Tobbejj
Guest
Väntar på vår nya hb. Fick ett preliminärt till v10, nu har dom inget besked alls! Är det någon mer som väntar på en Burstner?
/Tobbe
/Tobbe
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Väntar på vår nya hb. Fick ett preliminärt till v10, nu har dom inget besked alls! Är det någon mer som väntar på en Burstner?
/Tobbe
Bengt -Åke Linder, måste påstå att liknelsen med din jobbarkompis Passat var en extremt dålig tröst för Tobbe.
Att din jobbarkompis fick vänta i 6 månader på en Passat bekymrade nog inte honom alls, inte att jämföra med en husbils försening som är fruktansvärt frustrerande.
Faktiskt har jag alltid undrat hur man kommer fram till att man vill köpa en Passat.
Kan man verkligen längta efter en Passat och vara glad när man hämtar ut bilen ?
Med stor sannolikhet har din jobbarkompis blivet påtvingad bilen av sin arbetsgivare därför kvittar leveranstiden.
Nej,, jag tror faktiskt din jobbarkompis blev glad när han fick vänta 2 månader till.
Torbjörn
Bengt -Åke Linder, måste påstå att liknelsen med din jobbarkompis Passat var en extremt dålig tröst för Tobbe.
Att din jobbarkompis fick vänta i 6 månader på en Passat bekymrade nog inte honom alls, inte att jämföra med en husbils försening som är fruktansvärt frustrerande.
Faktiskt har jag alltid undrat hur man kommer fram till att man vill köpa en Passat.
Kan man verkligen längta efter en Passat och vara glad när man hämtar ut bilen ?
Med stor sannolikhet har din jobbarkompis blivet påtvingad bilen av sin arbetsgivare därför kvittar leveranstiden.
Nej,, jag tror faktiskt din jobbarkompis blev glad när han fick vänta 2 månader till.
Torbjörn
/Tobbe
Både vår nuvarande, och förra Bürstner husbil, var drygt 2 månader försenade gentemot angivet leveransdatum.
Man kan ställa sig frågan hur kommer sig att det blir väntetid på så lång tid ?
Hur många timmar tar det att montera ihop en husbil ? Om det tar 5 dagar , varför skall det då vara en leveranstid på 5 månader ? Ingen som ifrågasatt det ?
Har dom inte hört talas om LEAN ? Lean production - Wikipedia
Som vi säger här nere ... En blåslampa i rumpan skadar ibland inte ....
Han som köpte en Passat kan ju bero på folks olika läggning det var ett privat köp och alla kan ju tyvärr inte köra Audi eller som Vidhem vill att alla kör en Nordic .
Av vem har du beställt den ?
Vilken Burstner modell har Du beställt?
Vi har beställt en 810G, dock av en annan ÅF, men den skulle kommit för några veckor sedan.. och vi har inte heller fått något nytt lev.besked..
det här inlägget måste varit det onödigaste på länge det spelar väll ingen roll vad man har köpt för bil det är väll lika tråkigt o vänta på leverans oavsett om det står passat eller mercedesBengt -Åke Linder, måste påstå att liknelsen med din jobbarkompis Passat var en extremt dålig tröst för Tobbe.
Torbjörn