Anki o Claes 950
FD HBK Medlem
Sv: LCHF. Läs detta!
Vad är coleslaw. Har någon ett recept
Mvh Claes
Vad är coleslaw. Har någon ett recept
Mvh Claes
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Finns många recept, men detta är ett vi använder:Vad är coleslaw. Har någon ett recept
Ägg och bacon är fantastiskt till frukost!
Okej, men då förstår jag!Jo, jag läste inlägget noga, men min kommentar var närmast avsedd för att upplysa andra om att öl inte är att rekommendera om man går på LCHF-diet.
Själv älskar jag öl men har skurit ner nästan helt, även om jag fuskar och tar en burk var fjortonde dag ungefär.
Det blir nog en ikväll.
Skål på dig!
//W
Det här nya sättet att äta (LCHF) och möjligen också att medicinera på (kolloidalt silver) har gjort att jag redan nu, efter bara några dagars avståndstagande från den översockrade industrimaten, överskrider en nivå på PEF-mätaren som jag har legat klart under i åratal! Jag har kommit lite närmare det gröna fältet på skalan! Jappe
Enkelt uttryckt så tycks Dukandieten vara någon slags bantningsmetod bland alla andra, medan LCHF bygger på att minska kolhydratintaget. Den stora mängden socker i dagens industrimat är inte bra för hälsan!
Jappe
Natriumnitrit som används i många charkuterivaror har som huvuduppgift att binda vatten vilket gör produkten tyngre och därmed dyrare! Inte "vanligt" tungt vatten (D2O) utan snarare dyrt vatten! Alla som har stekt en köttbit de senaste åren har väl märkt hur det skvätter ........
Livsmedelsverkets Brasklapp: Föreskrifterna har tagits fram av Livsmedelsverket utifrån EU-direktiv.
Jappe
Cancerceller är celler som förökar sig snabbt och utanför kroppens kontroll. En gemensam egenskap är att de har en "förenklad" ämnesomsättning med en dramatiskt lägre verkningsgrad, det går åt mångfalt mer av det bränsle de kan använda, glukos, blodsocker.Det kan ta decennier innan man kan slå fast om ett ämne som tillsätts till maten är carcinogent eller inte.