Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Intressant!
Kan du ge mer info om var du köpte den, art.nr mm?
Jo jag vet, men köper man rätt från början så laddar man med USB.Tråden gällde USB laddare finns flera denna tex
Fynda billig tandblekning på nätet | Fyndiq
Köp billig tandblekning här! Brett sortiment av tandblekning för ett vitare och vackrare leende! Handla tryggt & enkelt. Nya produkter dagligen.fyndiq.se
Jordan Clean Smile finns på flera ställen, bl.a. Apotea och Kjell o Co.Jag har valt Jordan's tandborste "Clean Smile" istället. De har usb-laddning med i paketet. Dessutom laddar den på runt 4 timmar och håller minst två veckor mellan laddningarna. Så den piskar Oral-B på flera plan.
Den säljs just nu bara på Power.se (vad jag sett) men Oral-B tandborsthuvuden passar till den och de finns ju överallt.
Det finns ytterligare ett alternativ, Xiaomi Oclean X. Den har intressant specification, se Xiaomi X OcleanJordan Clean Smile finns på flera ställen, bl.a. Apotea och Kjell o Co.
Apotea tar 379 kr, Kjell 399
Se Produkterna hos Kjell & Company | Vi hjälper dig
Här hittar du hela vårt produktsortiment. För att lättare navigera till det du söker använd sökrutan eller välj en underkategori. Du kan sen beställa lätt och smidigt direkt här på kjell.com eller se lagersaldot i någon våra butiker och handla produkten däwww.kjell.com
Klicka på länken i mitt inlägg så ser du priset 399 kr..........
Ang. Jordan så idag är priset på Kjell 599 kr.
Vi har Oral B och köpte Jordan till husbilen, batteritiden och laddningen överlägsen MEN borstningen är inte på lååååånga vägar lika bra som Oral B! Fungerar lite som de Oral B som är batteridrivna (lösa batterier) som mer är leksaker då dom går så långsamt.Jag har valt Jordan's tandborste "Clean Smile" istället. Så den piskar Oral-B på flera plan.
Den Jordan tandborste jag har har 2hastigheter.Vi har Oral B och köpte Jordan till husbilen, batteritiden och laddningen överlägsen MEN borstningen är inte på lååååånga vägar lika bra som Oral B! Fungerar lite som de Oral B som är batteridrivna (lösa batterier) som mer är leksaker då dom går så långsamt.
Jo, långsamt och långsammare. Det har våra också. Men även den något mindre långsam är långt ifrån hastigheten på Oral BDen Jordan tandborste jag har har 2hastigheter.
Arne.
Sant, den gamla var rejält långsammare än oralb, men helt ok tyckte jag.Jo, långsamt och långsammare. Det har våra också. Men även den något mindre långsam är långt ifrån hastigheten på Oral B