Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Efter kontakt med Truma partner kan jag konstatera att jag har en Trumatic 6002EH i en bil från 2008 och den pannan slutade tillverkas 2006. Tydligen hade Burstner gott om pannor på lager. Endast liggande Truma combipannor tillverkade fr.o.m 2007 kan uppgraderas med CP plus .![]()
Står det på pannan vilket år den är tillverkat eller ser man på det i serienummer? det vet jag att om pannan är svart/grå så måste kortet bytas.
Om du ringer campingvaruhuset4u så hjälper dom dig, den finns inte på websidan.Leri. Var hittade du priset på utbyteskortet och till vem skickar man det.
Ha det
Det låter ju intressant.... Hur vet jag om det passar till min Truma?Ni som har gamla kontrollpanelen på Truman kan nu uppdatera till CP Plus förmånligt.
Panelen är just nu nedsatt från 3516:- till 3285:-, dessutom om man behöver byta kort också så har Truma återväckt kampanjen från hösten 2013 med inskickning av gamla kortet så blir priset 523:- istället för normala 4995:-.
Jag behöver även byta kort och tjänar denna vecka ca 5000:- och betalar drygt 3000:- istället för drygt 8000:-. Detta då campingtillbehör4u.se dessutom ger 15% denna vecka (v43 2017) på allt.
iNet boxen är även den nedsatt från 6243:- till 3995:- och man får med levelcontrol gratis, detta hoppar dock jag.
https://www.campingtillbehor4u.se/sv/artiklar/truma-cp-plus-inet-ready.html
Det låter ju intressant.... Hur vet jag om det passar till min Truma?