Sv: Kontantkort för mobilt bredband utomlands
Jag har nu gjort slut på 700 mb på mitt kontantkort för 39 euro här i Spanien. Under 300 kronor blir det. Hade jag använt Datamobiles kort så hade samma mängd mb kostat mig c:a 5600 kronor. Det kallar jag skillnad! Det här är ett lönsamt Geschäft! Lite fult att utnyttja okunniga på detta vis!
(Har jag räknat fel så upplys mig om var felet ligger!)
Jappe
Intressant diskussion detta! Sitter just och plkanerar sommarens turer och tänkte passa på att slänga in en fråga om möjligheten till billig 3G Internet utomlands.
Är det någon som har provat Datamobiles kontantkort för 3G-surf runt om i världen? www.datamobile.se. Verkar vara en ganska ny operatör som ser ut att ha bra priser i ett flertal länder. Skönt också med kontantkort så att man inte kommer hem och hittar överraskningar i brevlådan. // Kurt
Jag har nu gjort slut på 700 mb på mitt kontantkort för 39 euro här i Spanien. Under 300 kronor blir det. Hade jag använt Datamobiles kort så hade samma mängd mb kostat mig c:a 5600 kronor. Det kallar jag skillnad! Det här är ett lönsamt Geschäft! Lite fult att utnyttja okunniga på detta vis!
(Har jag räknat fel så upplys mig om var felet ligger!)
Jappe
Senast ändrad: