D
Deleted member 11118
Guest
Ja, det är tanken man skall kunna välja.Kan man välja om man vi ha mail eller ej?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ja, det är tanken man skall kunna välja.Kan man välja om man vi ha mail eller ej?
Så var det för oss också, vi lyckades inte stoppa mailen, men då vet klubben att det också kanske måste åtgärdas.Det hjälper inte, fortsätter komma iaf .
Jag är inte intresserad av att få några mail från Er. När och om jag vill veta något om eller från Husbilsklubben så går jag in på sidan. Så glöm inte bort möjligheten att avregistrera sig från utskicket.Tanken är att man ska få ett mail naturligtvis. Nu blev det något fel denna gång, hoppas ni har överseende med detta. Gänget i " maskinrummet" har stoppat utskicket och arbetar nu med att hitta felet.
/Leif
Som jag skrev, det finns en anvisning längst ner i mailet för avregistrering. Kanske inte funkar just nu men jag skulle tro att det löser sig ganska snart.Jag är inte intresserad av att få några mail från Er. När och om jag vill veta något om eller från Husbilsklubben så går jag in på sidan. Så glöm inte bort möjligheten att avregistrera sig från utskicket.
Verkar skickas ut slumpmässigt. Jag fick inga vid förra utskicken men 7 st idag.Som fd IT-konsult vet jag att man kan göra ett misstag som på mindre än 1 sekund ger 100000 fel, minst...
Ta det lugnt och radera bara mejlen...
Jag fick inga mejl idag, troligen eftersom jag hade ändrat Inställningarna direkt när första mejlet kom för nån dag sedan...