• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Konstigt mejl

kullen

HBK Medlem
Inlägg
371
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2024
Jag fick just ett konstigt mejl.
Last week’s most popular topics ( from Husbilsklubben.se)

Är det fler som fått ett liknande mejl från klubben?
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Även jag fick mailen. Gissar att någon av misstag kommit åt en inställning som skickar en summering av veckans hetaste trådar till alla medlemmar.
Ännu kanske inte klart för lansering men verkar vara en trevlig funktion :)
 

peppar

HBK Medlem
Inlägg
224
Kommun
Örebro
HBK-Nr
7944
Medlemskap
2024
Jag med , fick 2 stycken med på någon minuts mellanrum, har husbilsklubben börjat spamma medlemmarna nu?
 
D

Deleted member 11118

Guest
..........jag fick också mailet, gissning något gått fel.
 
F

F.d. 22252

Guest
Fick också 2 mail alldeles nyss, var inne på inställningar och det var en massa för kryssade rutor, speciell högvis med notis meddelanden. Kryssade av i stort sett samtliga insåg att min inkorg bäde i mitt privata mail och i hbk mailkorg skulle bli ganska fort full och att jag förmodligen inte skulle ha tid att gå till något forum utan tillbringa en massa tid med att läsa notiser.
Men det tar ju ett tag innan allt sätter sig och det kan inte bli rätt på en gång, ett litet misstag kan ju lätt generera ett antal tusen privatmail. Bandbredden för hbk lär ju bli påverkad. Skulle kunna tänka mej att kanske 10000mail skickats.
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.781
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Det er en rigtig god ide for de medlemmer som ikke så tit er inde i forum. Måske kan de finde noget interessant at læse. Det betyder dog, at alle vi som starter tråden i forum skal være tydelige i trådens navneetiket.

For os som er inde i forum hver dag, og som læser alle tråde betyder mailen ikke så meget.
 
F

F.d. 4220

Guest
Vi testar en funktion för nyhetsbrev och av misstag gick det ut till alla medlemmar och inte enbart till de tilltänkta testarna.
Provet är nu avslutat och vi ber om ursäkt för att det blev lite väl många mail över en kort tid.
Om vi inför det "på riktigt" så kommer det att skickas max en gång i veckan.
 
Toppen