Hallojs på er både där nere i söder o norr....
Det var ett tag sen jag plita ner nåt här, livet har ju vart upponer ett tag..
Tyvärr så blev det inge resa söderöver i år men har följt många andra på sin resa ner...med en viss avund..
Det vart ju en del snack om torkarblad...med blandade åsikter...
Just nu så sitter jag i husbilen på en ställplats i
Högbo bruk sen i torsdags...
Det har kommit en massa snö här, som i övriga landet antar jag....man får nöja sig med lite skidåkning och "fatbike"cykling här hemma i svedala...faktiskt riktigt kul att cykla på scoterlederna...har köpt mig en fin hoj...
Med lite elhjälp så kommer man en massa mil....så nu ska jag sälja "gubbamoppen"....om det är nån som är intresserad....fördelen med elcykeln är att jag kan nyttja den året runt plus att man rör på sig lite oxå..
Som sagt, det var ett tag sen jag skrev nåt här...en undran till webbarna...kan man visa egna videoklipp här än?...eller måste man youtube:a det först?...
Kan ju säga att det är riktigt fint här med bra skidspår, vettig ställplats....till bra pris...
Sen har jag ju min bästa kompis med mig....som gör livet lite gladare...o fotändan lite varmare..
Ska försöka bli bättre på att skriva lite mer här, dela med mig av mina funderingar o trapatser...
Det va länge sen de va nå rolig historia här....det kan vi råda bot på....eller hur...
....de va ju inge roligt....
...nytt försök...
Ha d gott alla ni där ute
Kram//Klasse