Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har ingen Concorde men har köpt härifrån BOSCH Vindrutetorkare (Torkarblad) köp billigt på nätet i webbutiktill bra priser och snabb leverans
Läste ett tips om att " förlänga livet" på torkarbladen då gummit blir lite hårdare och får en påkladdning av trafikfilm mm.Tror att det var i Vi Bilägare för många år sen.Fukta en trasa med lite thinner och torka av bladen så blir de mjuka och torkar rutan bättre.Gokväll i julstöket....
Hoppas ni tar det lugnt o njuter av tillvaron...d gör jag...
...har en liten fråga bara...ni som har Concord...var köper ni torkarblad till ett vettigt pris?...
...d börjar bli dags o byta..innan jag far neröver..
...funderar på om jag ska ta med "gubbamoppen" eller låta den stå hemma o skämmas lite...
..tydligen e d lugnare med husbilar neröver nu eller har ni nån annan uppfattning ni som är där...
...Nu blir det jul med alla 4 kidsen med respektive...blir kul...ska bli farfar oxå..för första gången... så nu kan man ju gå i pension "legalt"....
...vad sägs om lite go musika...
...o gärna på hög volym....
...sen nåt roligt osså...
Visa bilaga 160695
Kramar // Klasse
hej klasse en fråga vad heter bakaxeloljan o är det hypoidolja o är den bra mot bakaxel oljud , oj det blev fler frågor. Hade.Godmiddag alla forumbesökare....
....som sagt, nytt ställe med en vacker solnedgång...Gränsö utanför Västervik...ställplats "bondbacken" 100kr för toa/sopor/vatten, 200m till bad fina strövområden...
Visa bilaga 154660
Visa bilaga 154661
...tisdagen bjöd på molnigt väder...äntligen...får man säga så?...
...vi tog cyklarna in till Västervik centrum och flanerade lite, vart mitt årliga klädinköp..
...blev även en tur till feltema..inköp av universalnyckel...kan va braoha...tips från Jojje...
Visa bilaga 154663
...sen tebax till bilen för att titta på fotboll...åttondels...ute i det fria med en välförtjänt IPA..
Visa bilaga 154662
...Onsdagen....blev en dag på stranden ...sådär i mitt tycke...rastlös som man e...så hittade man annat o göra...tog en flygtur...
Visa bilaga 154664
...o hittade ett "sockerdrickaträd"....
Visa bilaga 154665
...och ytterligare en solnedgång...en av dom bättre...i mina ögon sett...
Visa bilaga 154666
...tidigt på torsdagen tuffade vi vidare norrut....stannade till i Valdermarsvik för tömning/fyllning...vidare till Söderköping...Ramunderberget...lagom cykelavstånd...
Vi tog en kvällspromenad till utsiktsplatsen över stan...högt...väldigt högt......
Visa bilaga 154667
...men som tur så hade jag drönaren med...så jag slapp hänga mig "över kanten".....
Visa bilaga 154668
Visa bilaga 154670
...o själva utsikten.....
Visa bilaga 154669
....torsdagen vart det en cykeltur ner till stan och vidare till Mem...fint efter kanalen...
Visa bilaga 154671
Visa bilaga 154672
..framme i Mem...så vart det nån drönarbild...
Visa bilaga 154674
Visa bilaga 154675
Sista/första slussen på Göta kanal....
Visa bilaga 154678
...skulpturen "utpost" ute på udden vid Mem...
Visa bilaga 154676
...med fin utsikt inifrån...
Visa bilaga 154677
....sen tebax till Söderköping och äta en välförtjänt STOR glass....efter det blev det hängmattan på torget...
Visa bilaga 154680
....oj...får fortsätta senare...det va 19 bilder....sparar 1 till...ni vet vad..
Visa bilaga 154682
....skrivs vidare imorrn....kör försiktigt...
//Klasse
Köp INTE på biltema. De skitet dom säljer i torkarblad måste man byta 10 ggr mot ett par riktiga bosch eller liknande !
Köp INTE på biltema. De skitet dom säljer i torkarblad måste man byta 10 ggr mot ett par riktiga bosch eller liknande !
Det var förr som Biltemas torkarblad var dåliga. Nu är dom mycket bättre! Har använt biltema de sista åren och är mycket nöjd.Köp INTE på biltema. De skitet dom säljer i torkarblad måste man byta 10 ggr mot ett par riktiga bosch eller liknande !
Ojjjj....vad med tips jag fått ang. torkarblad....TACK...
...Mina torkarblad heter D100....och är en meter långa...och finns i ett prisspann på 400:- - 895:-/st...och jag tror att Swedol har bästa pris...tänk va de kan skilja...har inte ens "vågat" fråga Forsbergs...
men mest miljövänligt är väl att bara byta gummit... 30€...helt ok...tack Koja16...