Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Köpte en effektbox av ProMotech på Internet för 4.900:- och monterade in den.
Boxen satt jag fast med buntband under höger framstrålkastare. Köpt från BOSSING.
Gjorde samtidigt omdrevning av 5:ans växel, ökade med 300 varv.
Vilken skillnad på FIAT:en 2,8 JTD har nu c:a 128 hk + 20 hk + 25 hk = 173 hk
Vad är 8.000:- när man har lagt ner 900.000:- på hela Husbilen ?????
mvh/suneAl
Köpte en effektbox av ProMotech på Internet för 4.900:- och monterade in den.
Boxen satt jag fast med buntband under höger framstrålkastare. Köpt från BOSSING.
Gjorde samtidigt omdrevning av 5:ans växel, ökade med 300 varv.
Vilken skillnad på FIAT:en 2,8 JTD har nu c:a 128 hk + 20 hk + 25 hk = 173 hk
Motoren i Fiat og Iveco er i utgangspunktet den samme, men i Iveco så er det en annen turbo og intercooler med større kapasitet. Dette gjør at de kan gi på mer diesel slik at de får ut 30 hk mer.Nu har vi en Fiat 3,0 Multi Jet 157 hrk,, samma motor i Iveko men med 177 hrk, hamnar den i Ivekon är den väl uppdaterad ??? nån som vet SÄKERT???.
Bernt
Funderar på att chiptrimma vår Renault Master 2005, dCi 2,5 115hk. KCR ska ha 6900. Har försökt förstå Cartuning4u's info men verkar bara finnas på tyska som inte är min starka sida, och många varianter att välja på - vet inte vad jag ska leta efter. Nån som har erfarenhet av Renault och Cartuning4u - eller av någon annan leverantör till Renault motorer?