Sv: Kamremshaveri p.g.a kylan
Hej igen
Nu är det äntligen dags o hämta hem husbilen. Drar i em mot första målet, Motala,
ska övernatta hos Klockgunnar, tack Gunnar. Tar sällskap av syster o hennes make så vi slipper köra varsen bil hem. Bokat biljett från Motala till Ludvika på fredag morgon då vi sätter gubbarna på tåget upp o vi tillbringar dagen med shopping i Motala.
Ska bli så skönt o få hem bilen, bra o prova den 55 mil hem med o se så allt funkar, garantin går ju ut den 4 april.
På tisdag bär det ner till Bromölla med den för garantiåtgärd o de ska se över skadan som bärgaren åsakade. Hoppas bara snön håller sej borta för jag ska köra ner den själv men fan den som ger sej.
Måste genom klubben passa på o tacka Marcus på Husvagnsexpo som verkligen stöttat o ringt oss många ggr även mot alla odds försökt få ta i en trailer som kunde tagit bilen ner.
En annan fråga som jag funderat på efter att sett förra veckans Plus på svt, kanske skulle skriva till dem o se om de tar upp frågan om de felskonstruerade fiatmotorerna o om man inte ska kunna köra alla årets dagar. Skriv gärna era funderingar o tips, har starka funderingar själv på det. När garantin går ut kan det ju bli en väldigt dyr affär om det skulle hända igen eller ska vi behöva ställa av våra bilar på vintern, tycker själv att det är alldeles för dyrbara prylar att använda endast den varma årstiden.
Och du Gunnar när du läser detta för det kommer du o göra, så tror jag du tycker det är jädrans kul att systrarna Holgersson kommer till dej o håller låda.
Tack till alla som skänt oss en tanke under resan gång
Kram Cina