J
Jimbo
Guest
Sv: Kabe e bäst
He he he... Humor, I love =)
He he he... Humor, I love =)
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det e som du vet att avundsjukan e jävlig det e inte många som kan kan köpa sverigebyggda bilar Utan möss å annat jävelstyg det kostar att köpa KVALITETHej Honda59
Några är lite jävliga mot dig, men det är så med avundsjukan.
Snart blir det kallt å då försvinner dom in i logen bland mössen.
Ska även i år vara i Mora i vinter.
Hälsa vår gemensamma bekanting i Vårgårda.
Ha det
/Vidhem
Ska hälsa alla ,Det e gott å kunna andvända bilen även i vinterHej Honda59
Några är lite jävliga mot dig, men det är så med avundsjukan.
Snart blir det kallt å då försvinner dom in i logen bland mössen.
Ska även i år vara i Mora i vinter.
Hälsa vår gemensamma bekanting i Vårgårda.
Ha det
/Vidhem
Vad jag sett, så är Kabe bland de sämsta vinterbilarna.
Inget dubbelgolv, Fiat chassi, Ingen isolering i förarutrymmet/ingen dörr till ditto,
små tankar.
Hur en bil med denna brist på självklarheter kan marknadsföras som vinterbil är en gåta, nej föresten, det är enda sättet för Kabe att hålla myten vid liv.
Kvaliten på Kabe är långt under det prislappen indikerar.
Det finns ingen jämförelse med en Kabe för 1,3 millar och tex Chartago, Concode eller Niesmann för samma peng.
Kolla tex Kabes pappslöjd i inredningen, bedrövligt!
Vi som inte tycker om HÖGHUS håller oss till KABE.....Vad jag sett, så är Kabe bland de sämsta vinterbilarna.
Inget dubbelgolv, Fiat chassi, Ingen isolering i förarutrymmet/ingen dörr till ditto,
små tankar.
Hur en bil med denna brist på självklarheter kan marknadsföras som vinterbil är en gåta, nej föresten, det är enda sättet för Kabe att hålla myten vid liv.
Det finns ingen jämförelse med en Kabe för 1,3 millar och tex Chartago, Concode eller Niesmann för samma peng.
Oups, tänkte inte på det (Alkov). Min (utan alkov) är 2.7m. hög.Lasse & Fia
Min KABE (alkovbil på MB-chassie) var 3,30 hög utan packlåda och 3,50 med. Blev rätt så svajigt i blåst med enkelhjul bak, trots luftfjädring.
aake
Om du läser på deras hemsida kan du se vilka begränsningar som gäller. Självklart skall du köra personbilsfilen med brobizz. Förutsättningen för det låga priset är att du inte har ett "höghus"Vi körde i Brobizz-filen (de vänstra) på Stora Bältbron senast i tisdags. Såg inga höjdbegränsningar. Måste i så fall ha varit på den högra Brobizz-filen för personbilar. Stämmer det?
V-backen
Har hört att LMC fick sätta stödhjul under, kan det vara sant verkligen............
nä knappast då skulle man behöva en ratt till.
P-zon
Vad jag sett, så är Kabe bland de sämsta vinterbilarna.
små tankar.