Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ja det är en relativt liten inverter så den skulle nog rymmas där. Eller kanske bakom förarstolen och sedan koppla in den på EBL till befintliga 230V uttag.. kan det vara en bra idè?
Ja, den är absolut att rekommendera, jag har en sån till elverksanslutningen också....men då kanske man behöver en sån här: IVT US-12N Umschaltstation 2760 VA, 230 V/AC - 230 V/AC im Conrad Online Shop | 513123
Ser ju bra ut detta. Jag gör nog ett liknande montage alt. monterar jag den på passagerarstolens högra sida med 230V uttaget bakåt.Hej! Här är den utlovade bilden, jag lovade inte att den skulle vara på rätt håll...men hoppas det går bra ändå.
Livibil
Ångrar nästan mitt Clas Ohlson köp när jag hittade denna med 3 ggr. mer power för ungefär samma pengar inkl. frakt
Tänk på allt strul du slipper med usla grejor och tullen!!
Men det kan ju gå fint också.
Ångrar nästan mitt Clas Ohlson köp när jag hittade denna med 3 ggr. mer power för ungefär samma pengar inkl. frakt: HOT SALE!! 1000W Off Grid Inverter Pure Sine Wave Inverter DC12V or 24V or 48V input, Wind Solar Power Inverter-in Inverters & Converters from Electrical Equipment & Supplies on Aliexpress.com
300W är nog rätt ändå i ett minimalistiskt plåtis compact living perspektiv .