• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Intresserad hur länge? innan medlemskap

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 2752

Guest
Sv: Intresserad hur länge? innan medlemskap

Du har helt rätt KNAUSEN! Öppna gärna en ny tråd.
Prova på det är först då man vet om ämnet är intressant!
Lycka till och god (H)jul och gott nytt år alla HBK-are:santa1: :santa1: :santa1:
Önskar Fri-herren m.familj
 
F

F.d. 2621

Guest
Sv: Intresserad hur länge? innan medlemskap

Det finns mycket tänkvärt i Asawis inlägg, som borde tjäna som ringklockor och att hon väljer att lämna klubben gör mig bekymrad.

Jag har gärna tagit del av hennes tänkvärda inlägg, högt höjda över den puttenuttstämning och oj-vad-vi-har-mysigt-modell över medlemskapet med frosseri i smileys och feta texter, som annars hotar att utveckla sig till något av normalitet i klubben. Att hon, liksom jag själv, inte deltagit i någon HBK-träff är naturligtvis en belastande omständighet, som kan ifrågasätta vårt värde som medlemmar!!
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.838
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Intresserad hur länge? innan medlemskap

Nu är väl detta ämne färdigventilerat för denna gång i offentligt forum så vi stänger tråden.

Vill ni diskutera ert fortsatta medlemskap så gör detta i internforum eftersom detta knappast har allmänt intresse.

För övriga frågor ta upp nya trådar i stället.

God Jul i Husbilarna !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen