Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tack så väldigt mycket för hjälpen. Efter att jag uppdaterde licensen så fungerar det.
Delteff
Det verkar som om Tysklands karta fattas vid nedladdningen.
Österrike, Schweiz och Liechtenstein finns med men inte Tyskland.
Visa bilaga 116173
Jag har installerat nya iGO och tycker att den är bättre på alla punkter, väntar på nya kartor också här. De kan laddas ned landsvis vilket sparar plats då kartor tar stor plats.
Tyvärr har inte POIViewer fått till kopplingen till nya iGO trots uppdatering och skyller på NNG.
NNG svarar på mitt mail: "Unfortunately it is not possible to run the POIViewer app with iGO Navigation, since there is no option to import POIs in to the app.
We are sorry for the inconvenience."
Ett sätt att temporärt komma runt problemet är att installera den gamla versionen på nytt för att få kopplingen att funka. Den gamla versionen finns i App Store under fliken köpt.
Att ha koppling med POS viewer är ovärderbart och överväger med råge att uppgradera. Jag kör kvar på "gamla" kartor och hittar bra till mina POI. Hoppas den nya vesionen snart har kopplingen klar. Då ska jag uppgradera. Min erfarenhet ör att man ska inte vara gör het på nya versioner. Det tar några update för en programvara att bli stabil.