Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Kontakt med NNG support kring lagg jag har med iGO. Skrivande stund ingen större succé kring problemet men hoppas att dom kmr med en lösning kring det irriterande lagget. Har provat att installerat om allt och även uppdaterat till senaste versionen av Igo(NNG). Modellen på min ipad som bara är något år gammal skulle jag inte tro sig vara begränsningen och minnesutrymmet har jag ca 33 gig kvar. En del verkar få problem medans andra slipper problemet. Vad jag förstår så verkar dom vara medvetna om problematiken men jobbar på det.
Kanske fler som ska återkoppla till NNG support som har liknande problem.
/Klingan
Tyvärr är väl inte deras support mycket att hoppa jämfota av glädje över, det tycker i alla fall jag, under de 3-4 år som jag använt appen har jag nog skrivit till dom minst 6 ggr, och det enda jag fått tillbaks är ungefär att de tagit emot mitt meddelande och noterat min synpunkt.
Numera använder jag mig av Sygic och Navigon, IGO i både nya och gamla versionen är förpassade till papperskorgen.
//Tommy
Ett enklare sätt att reda ut begreppen är att ta del av supporten på nätet!
Support - IGO Navigation
Framför allt får man svar mycket snabbare.
Prova att ominstallera, min gamla mini har inget lagg när jag använder nya eller gamla iGO.