Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Inte riktigt sant. Är det inte skyltat så ska den fria höjden vara minst 4,5 m i Sverige. Men det kan finnas lägre höjder med skyltar även på riksvägar och europavägar i Sverige.Jag läste att det är 4 m fri höjd på kontinenten och 4,5 m i Sverige på europa- och riksvägar så höjdangivelserna har spelat ut sin roll. Undantag finns fortfarande i det lokala vägnätet.
De värden som kan läggas in i iGO påverkar endast tidsåtgång, bränslekostnad och CO2utsläpp för valt fordon på resp. rutt.
Det är en frågställning som väcker min nyfikenhet ordentligt Henrik, jag hoppas att någon som har en Ipad testar det och svarar här.
För mig som gillar att se egna intressepunkter efter vägen, under körning, så skulle det här kunna vara ett starkt argument på plussidan om jag eventuellt kanske skulle försöka börja fundera på att "gå över till andra sidan"
Jag ser massor av potential i detta för det skulle bli en aning bättre än vad jag har i min garmin, och för att kunna göra det i min modell av android så måste jag roota och trixa vilket inte riktigt lockar mig så där jättemycket. Skulle det dessutom gå att ordna skärminspelning av hela rasket så vore det fulländat för mig! Men det är ett annat projekt som kanske hör hemma i en annan tråd en annan dag.
mvh jocke