Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja Gomer visst har du rätt i att det kan vara diskutioner runt egna privata initativ , jag fick bara en en uppfattning att en del material skulle kunna samlas in via medlemmar i HBK , kanske har jag fel , ber i så fall om ursäkt om jag misstolkat vissa saker , men 19-3 kl 12:19 skriver "Krinil" ovanstånde rader och 12:33 svarar du "Jag Vet "Det kunde bli riktigt bra Gomer! Det finns ju massvis av skribenter och material bara hos medlemmarna i HBK. Kunde man intressera någon eller några att samla in, gallra, rätta, editera och publicera, så kunde det bli riktigt bra!
Krister N
Hej Rulla Runt. du måste ha missuppfattat mitt inlägg. jag tyckter/tycker tidningen innehåller för mycket reklam från ÅF, Tidningen är enligt min bedömning inte saklig, förmodligen beroende på att redaktören är i stort behov av de reklamintäkter som ÅF ger???. Jag prenumenerar inte längre på tidningen. av just den anledninge. Att finansiera en helt ny tidning tycker jag vorde bra. Husbilsklubben skall inte vara med och finansiera, det finns gott om kapital inom klubbens medlemmar, och inte minst kunskapHar följt debatten ett tag nu och från att "Rotary" är allmänt missnöjd med tidningen ,.................
Det kostar 100.-/år att läsa sveriges i särklass bästa "husbilstidning". Här finns allt!
Tack för alla bidrag