• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

husbilsköp

F

F.d. 25038

Guest
Sv: husbilsköp

Det som jag tycker är att de "va bättre för" varför bygger de in sparar fel på nya maskiner de måste väl ske nån slags utveckling även med hållbarheten men inte då
de blir bara sämre för varje ny modell för å inte prata om allsköns J...a speciallvertyg
som man måste ha samt du ska kunna slå knut på dej själv för å kunna byta rem
jämför tillex mellan volvo 740 å typ vwsharan1,8 t.obs det här är inget gnäll utan bara
bister verklighet.

Häls Mikael o Carina

ps har väl bytt 3-4 remmar i veckan sen" skiten" kom på 70 talet tacka vet ja v8

Senast redigerad av en moderator:

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026
Sv: husbilsköp

Det du syftar på kallas visst kvalitetssäkring och egentligen så borde alla bilar ha minst åtta cylindrar eller hur? Hur många cheva smallblock har tillverkats? och dom bara går och går så jag håller med om att det skall vara v8
// Bror

Toppen