Bennsan
FD HBK Medlem
Zero, nu blandar du ihop koloxid (kolmonoxid CO) med koldioxid (CO2)?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Zero, nu blandar du ihop koloxid (kolmonoxid CO) med koldioxid (CO2)?
Fundera lite på era egna husbilar som ni bör känna till bäst av alla.
Förutsättningar: Alla dörrar och luckor mm låsta.
Var skulle ni spruta in en gas för att söva ned ev passagerare?
Det där tycker du att det ger belägg för att sk gasning förekommer? Trots vad sjukvårdspersonal och poliser säger.Läste en artikel om gasning för 5-6 år sedan där en familj blev väckt mitt i natten av en yngre son som skrek att det var någon på taket som sprutade in gas genom en taklucka. Kommer inte ihåg några ytterligare detaljer.
Det är möjligt att jag inte skrev med katalysator men utan katalysator skulle man döda alla i bilen. Katalysator blev lag 1988 vill jag minnas men dom flesta bilmärken hade sådana betydligt tidigare.Zero
En katalysator minskar farliga ämnen i avgaserna med 80 - 95% i bästa fall. Detta under förutsättning att bilen har katalysator & det är ju inte säkert att brottslingen har en sådan. Du skrev alltså inte något om detta, bara att man använde en bil.
Det där tycker du att det ger belägg för att sk gasning förekommer? Trots vad sjukvårdspersonal och poliser säger.
Det här som en del tycker är viktigt, dvs källkritik verkar inte gillas av alla.
Läs gärna inlägg nr 6Hej alla igen. Efter lite letande hittade jag detta inlägg om gas i husbil infört i HBK forum för en tid sedan. Intressant redogörelse av ett proffs.
Hälsningar Enokalma
Så du menar på fullt allvar att barnen i husbilen som är 10, 12 och 15 år gamla har druckit så mycket vin kvällen innan att dom är utslagna?