• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbil för sex?

F

F.d. 7935

Guest
Sv: Husbil för sex?

Inlägg med påhopp samt kommentarer på detta har raderats.
Har vi missat något så rapportera igen.

Tack snälla.

Jag skall försöka att inte kommentera/besvara påhoppen från Hr Selander i fortsättningen.

F

F.d. 25451

Guest

Hej!

Vi har själv bilen som passar in på det du söker. En Bürstner Nexxo Family A 694, en 2009 års modell.

Den har dubbla dinetter, alkov och två våningssängar alltså sammanlagt 7 sovplatser och 6 bältade platser.

Vår är uppviktad till 3850 Kg, den har bakhjulsdrift med tvillinghjul som ger ökad stabilitet. Lastvikt är ju ett kärt ämne, så man får kolla hur mycket extrautrustning varje fordon har och lasta lätt. :)

image.jpg

Vet inte vad ni har för krav på hur ny den måste vara, men det finns en 09:a med samma spec på Blocket för 495' om det kan vara nåt: Bürstner NEXXO FAMILY A 694 -09 | Östergötland

Här kan du läsa mer om modellen:
http://www.buerstner.com/fileadmin/...se/Komplett_katalog_Husbilar_2009_Sverige.pdf

Vi höll själva på länge för att hitta rätt modell med denna utmärkta planlösning, det gäller att inte ge upp.

Om man tycker att det är snålt om plats kan man ju ta med ett Reseförtält, det ger automatiskt ett extra rum och går snabbt att slå upp där det passar. Finns flera andra trådar i detta ämnet också.

Lycka till!

Johan

F

F.d. 7935

Guest

Verkar som om tråden gått sönder på något vis efter att admin plockade bort de elaka postningarna. Synd.

F

F.d. 7935

Guest

jhenning: Tack för tipset!

Det går inte att klicka "tacka", så det får bli så här i stället.

Toppen