Jo Weckman jag gjorde ju en sökning på dej för ett tag sedan angående diskussionen om tvättmedel.
Allt fanns på webben ville egentligen ha reda på om du var trovärdig när du skrev om sonax undermedel vilket jag kom fram till att du var så nu står en ny sprayflaska a 299kr från mekonomen och väntar på väder för användning.
När jag jobbade som lärare så kom det plötsligt en massa direktiv om att personnumrets sista siffror för elever skulle tas bort ett stort merarbete för alla inblandade.
Idag ligger de öppet på nätet tillsammans med väldigt mycket andra uppgifter, skulle handla igår på nätet via Klarna så kom jag upp där med adress och alla uppgifter trots att jag aldrig handlar där, de hade förståss lagt cookies på min dator som skickade alla uppgifter direkt.
Själv bryr jag mej inte utom om mina slantar kan snos av någon bandit, själv har jag haft den möjligheten många gånger i början på datortiden då ingen visste särskilt mycket om hur lätt det att sno alla uppgifter.
Naturligtvis har jag aldrig utnyttjat den möjligheten eftersom jag är sån att jag inte skulle kunna sova på natten då.
När man som jag är pensionär och äger sitt hus behöver man inte bocka för någon arbetsgivare eller hyresvärd behöver man heller inte bry sig om vad andra tycker eller vad de vill ha reda på.
Eftersom jag är så öppen med vem jag är så är det ingen som har någon nytta av att forska i sånt som alla vet redan.
Har aldrig sett någon som kollar på en camping vem man är de brukar komma fram och hälsa istället.