• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur är det med det??

Bengt o Inga-Lill

FD HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2483
Medlemskap
2024
Sv: Hur är det med det??

Har med nöje och förundran följt denna "tråd". Kanske är det dags att komma ut på plan, för en del och jobba lite.
Visst är det skönt på läktaren. Men man kan ju inte sitta där i all evighet.
Censur och borttagning tillika karantän???
Om man läser ordagrant under Rubriken: Under markisen." Här snackar vi om vad som helst och har det gemytligt."
Eller har jag läst fel? Snackar om vad som helst??
Stämmer väl inte riktigt, eller.
Går inte, för det kan bli censurerat eller som på film bortklippt.
Nej skriv istället av Er. Stå för era åsikter.
Vi andra kanske får lite förströelse och gemyt. Låt inläggen vara så att alla får läsa, istället.
Se efter hur många som rapporterar inlägget. Troligen blir det samma personer gång på gång.
Den lilla tid som jag har varit medlem i HBK, så är det i alla fall inga inlägg som stört mej,
tvärtom.
Eller som den gamla damen sa: Man får vara glad för att man får vara tacksam.
Som sagt, skriv och stå för era åsikter. Det gör undertecknad och det har jag också fått skit för. tills dess sanningen kommer fram.
Då behöver i alla fall jag inte stå med huv´et i sanden.
Gokväll
HBK 2483

F

F.d. 52909

Guest

tjaee...vad ska man säga ? ju fler vi blir...så blir viljorna det också. Tror nog inte så mycket på att webb. redaktionen har en tanke på att styra upp det...mer än urskilja o påtala avarter såsom direkta påhopp på person. Försvarar inte alltid webb. red...de kan som vi alla i stundom begå misstag.

Men vad jag inte alltid kan förstå o acceptera...är varför vi har börjat få en sorts "tykenhet" = misstro/elak/otrevlig/sarkastisk attityd på forumet stundtals...inte alls samma känsla o accepstans som det var i början.

Respekten för andras tycke o smak har minskat avsevärt sedan starten...egentligen är det ju väldigt enkelt som några tidigare skribenter påtalat. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. = Basic ! :wink:

Mvh

F

F.d. 4754

Guest

Censur och borttagning tillika karantän???
Om man läser ordagrant under Rubriken: Under markisen." Här snackar vi om vad som helst och har det gemytligt."
Eller har jag läst fel? Snackar om vad som helst??
Stämmer väl inte riktigt, eller.
Går inte, för det kan bli censurerat eller som på film bortklippt.

Hej!

Hänger inte riktigt med i dina tankar men det skapar funderingar hos mig...

"Yttrandefrihet är att i tal, skrift eller bild eller på annat sätt meddela upplysningar samt uttrycka tankar, åsikter och känslor".

Mvh
Knausen

Toppen