F
F.d. 22252
Guest
Nu förstår jag varför din fru är så vacker när din svärmor ser så tjusig ut, kommentar utan anknytning till ämnet.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tack för de vackra orden, som inte bara är smickrande, det är även den förklaring jag själv använder när jag beskriver Carola.Nu förstår jag varför din fru är så vacker när din svärmor ser så tjusig ut, kommentar utan anknytning till ämnet.
Magnet vet jag inte, men tålamod har hon..... extremt tålamod, åtminstone vad gäller vilda djur i sin naturliga miljö,, men det är klart ibland är turen framme, som de senaste bilderna som är tagna genom köksfönstret.Skulle kunna sitta med din svärmor på ett jaktpass
Hon verkar vara en riktig djurmagnet
Förstog väl detMagnet vet jag inte, men tålamod har hon..... extremt tålamod, åtminstone vad gäller vilda djur i sin naturliga miljö,, men det är klart ibland är turen framme, som de senaste bilderna som är tagna genom köksfönstret.
Sen det här med jaktpass, det är stort NO, NO, från svärmor.
TommyD
Fantastiska bilder!! Det är något speciellt med Ugglor. Vilken lycka att få, och fota dem!Svärmor skrev:
”Igår slog en önskan in, att få se en uggla. Vi fick se två slaguggle-ungar i skymningen. Dåligt ljus så inga toppenbilder.
Visa bilaga 213568
Visa bilaga 213569
Visa bilaga 213570
Själv tycker jag att det är toppenbilder!
Tommy
Fantastiska bilder på svårfotograferade däggisar! Både lodjuren och de övriga. Den bostaden måste vara en dröm för alla som gillar däggdjur!Pratade med svärmor i eftermiddag och undrade om hon inte har några bilder som inte redan var publicerade i andra medier och det hade hon....
Här får du ännu ett fint minne, när lodjur hemma på åkern, jagade två
rådjur. Lon fick inget denna gång, men spännande att få se.
När lon gett upp jakten så kom den tillbaka och till min förvåning
möttes den av ett annat lodjur, troligtvis en unge. Det var fortfarande
snö kvar på åkern hemma där solen inte tagit lika hårt och där möttes
dom vackra djuren.
Hade inte så bra objektiv på kameran, så tyvärr är det inte bra kvalitet
på bilderna. Inget att visa kanske, enbart ett jättefint minne och unikt
med lo och rådjur på samma bild.
Kram
Yvonne
Så håll till godo med Yvonnes fina bilder från i våras.
Visa bilaga 199095
Visa bilaga 199096
Visa bilaga 199097
Visa bilaga 199098
Bilderna tagna från köksfönstret.
TommyD
Gillar inställningen till jakt, all sådan ska ske med kamera särskilt när man tar sådana fantastiska bilder!Magnet vet jag inte, men tålamod har hon..... extremt tålamod, åtminstone vad gäller vilda djur i sin naturliga miljö,, men det är klart ibland är turen framme, som de senaste bilderna som är tagna genom köksfönstret.
Sen det här med jaktpass, det är stort NO, NO, från svärmor.
TommyD