Christer. L
HBK Medlem
Djuriska bilder Din svärmor har i mina lekmans ögon en otrolig fin känsla för det magiska. Precis som Jan Lindblom hade.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Undrar hur många timmar svärmor suttit på pass för att föreviga årets rävungar....
Somliga har nog en väldigt stor tomtPå våt tomt är djurliv inte alls rika rikt och omväxlande...
Ja visst är det fint. Knipan är ju en andfågel så svärmor behöver inte byta ut skylten för en med texten ”Kniprum”, som f.ö. tar mina tanker tillbaka till 80-talet och Susanne Lanefelt knipande i TV-rutan."Andrum". Gillar namnet på stugan.
Helt perfekt photo. Så fint fokuserat på högra ögat. Det var säkert inte lätt få den här bilden.Fått en fin bild av svärmor, tyvärr med en tragisk historia.
Visa bilaga 198707
— Bävern är fotad I Borrsjöån som rinner bakom kyrkan i Kungsgården. Dom var två, tyvärr så ramlade ett träd över den ena som dog.
Naturen är grym ibland.
TommyD