Defender130
HBK Medlem
Bra tips, tack
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Nu fick vi böne svar!! Se bild!
Kylskåpet i denna plåtis citycar 600 c domenetic ska fungera på enbart batteri. Har aldrig hört att absorption skåp klara gå utan laddning från generaton, stämmer detta?
Nu fick vi böne svar!! Se bild!
Kylskåpet i denna plåtis citycar 600 c domenetic ska fungera på enbart batteri. Har aldrig hört att absorption skåp klara gå utan laddning från generaton, stämmer detta?
Går kompressor kyl på gas oxå?? Fick med himla massa manualer ska kolla, har bara haft kylskåp som väljer energikälla själv med svart display, denna har ingen display alls,Det är väl en kompressorkyl?
I så fall, funkar jättebra!
Det klarar inte lastvikten.Undrar varför man aldrig ser plåtisar med takbox ger ju extra utrymme kanske inte finns fäste för takräcke?
Går på batteri , skall du stå still så kräver det solceller , så mycket som möjligt!Går kompressor kyl på gas oxå?? Fick med himla massa manualer ska kolla, har bara haft kylskåp som väljer energikälla själv med svart display, denna har ingen display alls,
Den här kylen eller?Går kompressor kyl på gas oxå?? Fick med himla massa manualer ska kolla, har bara haft kylskåp som väljer energikälla själv med svart display, denna har ingen display alls,
Går kompressor kyl på gas oxå?? Fick med himla massa manualer ska kolla, har bara haft kylskåp som väljer energikälla själv med svart display, denna har ingen display alls,
Jag har ett svängbart fäste på väggen mot toaletten o fäller in den mot skåpen på bilen vänster sidaHar läst nu och det är denna Kylskåp RM5380 Dometic
Går bara köra 12 volt vi körning
Ulf .. hur löser du tv tittandet finns ju ingen plats på väggar för tv?
Inte mycket plats där!!
bild 2 denna knapp har jag aldrig haft, värmaren till vatten? Trodde iNet skötte allt värme och vatten.
Tack!Jag är lite osäker på vilken bild du menade med bild 2 =)
Men lnappen med en pinne och tre s på är väl till cirkulationspumpen för värmeväxlaren mellan motor och bodel (jag använder aldrig min)? Att användas för att värma bodelen under körning.
Knappen till höger, ovanför passagerarsätena, är omkopplaren till gasolflaskorna, indikering av vilken flaska som används, samt värme till densamma.