• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gps från Jula!

F

F.d. 10592

Guest
Sv: Gps från Jula!

Hej!
Har också köpt gps-pucken på CO men får det inte att funka med autoroute 2007, skulle någon vänlig själ vara snäll och skicka över filerna till mig så skulle jag vara mycket tacksam för detta
tack på förhand!
 
F

F.d. 10592

Guest
Sv: Gps från Jula!

Behöver inte få filerna överförda, har fått dem från tillverkaren, men tack för tipset!
 
F

F.d. 3154

Guest
Sv: Gps från Jula!

Ännu en som har problem med Navibe pucken här. Finns dessa filer någonstans på internet att ladda ner?

Om någon som har dessa filer skulle jag vara väldigt tacksam om den någon kunde skicka dom till mig.:D
 

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: Gps från Jula!

Det går snabbare om man har en kanal per satelit. 12 kanaler räcker nog mer än väl för fler sateliter än så ser man ofta inte om man är lite skymd bland träd och hus.
 
F

F.d. 18135

Guest
Sv: Gps från Jula!

Jag skulle vilja ha filerna också. På hemsidan finns inte modellen GM621 kvar längre. Så om någon vänlig själ som har filerna som fixar pucken, snälla mejla över dem.
 
Toppen