Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
------------------------------------------------Och så rör vi till det: Vilket är bäst att satsa på av de två?
Själv tror jag gas larmet, Co känns som det finns ventilation som tar hand om, gasen finns ju vid golvet.
Det handlar om att få en så tidig varning som det bara är möjligt. Det är det som räddar liv. Även hemma. Så placeringen är viktig. Precis som Jankro skriver är en del installationer inbyggda som använder gas. Det går att sätta dit en extra detektor. En extra brandvarnare i garaget eller någon annanstans borde öka säkerheten. Kostar inte mycket.
Jag själv är riktigt nördig. Jag brukar ha en brandvarnare hängande på en sidospegel utanför bilen när vi sover. Tokigt eller inte.