Gösta Evén
HBK Medlem
Tack för info om kamerainställningen för vitbalans. Har läst och ändrat.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Telenor Obegränsat. 100GB/mån. Tog slut första månaden med några dagar kvar till ny pott, men går att köpa till mer surf.
Telia har ett liknande abonnemang men mindre surfmängd utanför Sverige, minns inte exakt men kanske runt 40GB/ mån. Däremot så undrar jag om Telia faktiskt begränsar surfen eftersom abonnenten får 20GB varje dag, är det någon som vet så vore det intressant att höra hur det verkligen funkar?
Vad är en telefontråd?Kan inte ni starta en telefontråd så vi andra kan få läsa om resan?
Det var ju Gösta som frågade vad vi använder?Kan inte ni starta en telefontråd så vi andra kan få läsa om resan?
Det satt svalorna på förr utmed vägarnaVad är en telefontråd?
De va bara för bra säjning!! Och instämmerGösta, se till att du har surf, står inte ut med kylan o mörkret utan dina fina bilder o berättelser. Tack att du finns!
Samma har vi. Förra gången vi var nere så funkade det hela tiden i drygt 4 mån.Telenor obegränsat, dvs 100 utomlands och TV via Telenor stream
Kan inte ni starta en telefontråd så vi andra kan få läsa om resan?
Gösta, se till att du har surf, står inte ut med kylan o mörkret utan dina fina bilder o berättelser. Tack att du finns!