Sv: Fotografera med mobilen
Bra bild..se att liraren har stor fokus på vad han ska göra med pucken.
Men du..jag vill inte vara någon pekpinne..men sargen lutar neråt de blir liksom lite nerförsbacke på isen..men jag förstår dej de går fort och du vill ha klubba och puck med i bilden. Men jag köper det.
Leffe S
Nu låter du lite bitter Jag tycker nog att alla kategorier har sin beskärda del av mer eller minde bra bilder. För egen del gillar jag utmaningen att ta bilder som inte går att arrangera och regissera. Man får helt enkelt vara lite mer på tårna och fånga ögonblicket. Men det är väl kanske för att jag är ganska dålig på att regissera... Blir också uppriktigt imponerad av fotografer som kan göra en solnedgång, som det går tjugo på ett dussin, intressant. Hatten av för alla grymma naturfotografer här i forumet. Det är verkligen inte min grej. Däremot tycker jag att även sportbilder kan vara roliga ibland
Bra bild..se att liraren har stor fokus på vad han ska göra med pucken.
Men du..jag vill inte vara någon pekpinne..men sargen lutar neråt de blir liksom lite nerförsbacke på isen..men jag förstår dej de går fort och du vill ha klubba och puck med i bilden. Men jag köper det.
Leffe S