Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag menar denna tråd Forumet uppdaterat, inlägg nr 6. JAG ser bara ett vitt kryss på svart botten och så ett väldigt långt filnamn som slutar på .jpeg. Konstigt nog så ser jag det som du postat och som du postade tidigare. I flera reseberättelser och På spåret får jag inte se alla bilder men några.#6 i denna tråd är ju ett inlägg av ClasB:
Visa bilaga 189010
Och du kan inte mena "På spåret-tråden, där är man ju uppe i över 17000 inlägg. Så, jag hittar varken rätt tråd eller inlägg
Prova det inlägget nr 6 igen, har justerat bilden, kanske hjälper? Genväg till inlägg nr 6:Jag menar denna tråd Forumet uppdaterat, inlägg nr 6. JAG ser bara ett vitt kryss på svart botten och så ett väldigt långt filnamn som slutar på .jpeg. Konstigt nog så ser jag det som du postat och som du postade tidigare. I flera reseberättelser och På spåret får jag inte se alla bilder men några.
Tack, nu finns möjligheten att ”visa fler...”Jag har sett problemet och det finns en lösning. Men jag har inte hittat den än...
Men jag skall se till så att den dyker upp en "Visa fler" där det är relevant för alla användare.
Ser riktigt trevligt ut , bra jobnat...Välkommen till vårt forum i den senast möjliga uppgraderingsnivån som finns.
Har du frågor eller funderingar om vårt "Nya" forum?
Skriv dem i denna tråd så samlar vi dem på samma ställe, vi bakom kulisserna försöker hjälpa er så gott vi kan.
Knappen Senaste nytt är direkt översatt från whats new.
Trycker man på den visas senaste inlägg i fallande skala, både lästa och olästa
Jag hoppas det rätar ut eventuella frågetecken om den knappen.