Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Varför tar det sådan tid innan man får kortet?
20 dagar är lite långt.
Samma sak har hänt med mitt kort, fungerar inte alls längre. Orkar inte bry mig utan ska titta efter något alternativ eftersom Fogg ska upphöra i höst.
Gomorron!
Har dom lagt ner servern? Jag försöker komma in, men får till svar att servern svarar inte.
Mitt simkort har kommit bort, är det nån ide och fråga om ett nytt, eller ska man säga upp kontot?
Jag kommer att behålla mitt så länge, finns inget annat som ger mig så bra villkor till motsvarande pris.
//Stefan
knarrevik;647151 Ett kort som faktiskt är bättre är Hallons kontantkort för 149:- med dubbla volymen 20 GB. Ingen uppsägning och kan laddas vid behov.[/quote skrev:Anders, har du en länk till detta kort?
Undrar
Kåre
Anders, har du en länk till detta kort?
Undrar
Kåre
Efter att jag varit utomlands några månader har jag nu aktiverat mitt Fogg-kort och har som vanligt 1 GB/ mån.Beror nog på om du har gratiskortet eller om du betalar varje månad. Gratis kortet har de ju redan ändrat så det bara fungerar i Sverige och max 250Mb/mån. Betalvarianten fungerar hittills bra (utom igår då det tappade kontakten av och till).
Jag kommer att behålla mitt så länge, finns inget annat som ger mig så bra villkor till motsvarande pris.
//Stefan
Beror nog på om du har gratiskortet eller om du betalar varje månad. Gratis kortet har de ju redan ändrat så det bara fungerar i Sverige och max 250Mb/mån. Betalvarianten fungerar hittills bra (utom igår då det tappade kontakten av och till).
//Stefan