Sv: Fiat Ducato bäst som vanligt!
Frankia har till viss del detta val fortfarande, Iveco visserligen bara på ett fåtal men många går att välja mellan Fiat och Mercedes.
Kan ta et eksempel fra N+B Flair for noen år siden, den tiden en kunne velge mellom 3 chassi til endel modeller. Prisen fra fabrikk steg med €10 000 når en valgte Iveco i stedet for Fiat ALKO og bilen ble 30 cm høyere, valgte en derimot MB Sprinter så ble forskjellen €25 000 og høyden samme som for Iveco. Sprinter forsvant som valgmulighet når MB oppgraderte til den nye serien. Noe senere flyttet fabrikken Fiat ALKO til Arto linjen og Flair ble optimalisert for Iveco Daily 6 tonn og senere tyngre.
Selv den gangen en hadde valget var det store forskjeller under det indre golvet. Som en kuriositet ble det også den gangen produsert Clou med samme planløsning på Iveco Eurocargo, MAN og MB lastebilchassi i 7500 kg klassen - mye dyrere og med lavere lastekapasitet enn på Iveco 6 tonn.
Frankia har till viss del detta val fortfarande, Iveco visserligen bara på ett fåtal men många går att välja mellan Fiat och Mercedes.